Naime, iz izjave sagovornice HRT-a se dalo zaključiti da ona tzv. Herceg-Bosnu i entitet Republika Srpska tretira kao države, a niko sa HRT-a u tom trenutku nije reagirao i ogradio se. 

Reporter HRT-a koji je razgovarao sa Veljačom kasnije se u programu izvinio, kazavši da se radi o lapsusu te je objasnio: 

– Jutros u našem uključenju u 7.45 sati izvršna direktorica Saveza slijepih RH Andreja Veljača nabrajajući učesnike njihove Međunarodne konferencije koja je počela u Zagrebu, ispalo je da nabraja države Republiku Srpsku i Herceg-Bosnu, kao sudionike. Povrijedilo je to i naljutilo mnoge naše gledaoce, pogotovo iz Bosne i Hercegovine, koji su nam se već javili. Sve smo pregledali i provjerili i ispalo je samo to da je Veljača napravila lapsus – izjavio je reporter Krešo Volarević koji nije prvobitno reagirao kada je uzimao izjavu od Veljače, već je djelovao prilično nezainteresirano.

On je sada pojasnio kako je zapravo Veljača nabrajala udruženja i saveze koji su učesnici. 

– I zaista Savez slijepih Republike Srpske i Savez slijepih Herceg-Bosne su udruženja koji su sudionici Međunarodne konferencije koja se održava u Zagrebu. Eto, živi je program, lapsusi se dogode, greške se dogode, ali važno je da se na vrijeme uoče. Mi se još jedanput izvinjavamo. Ja se izvinjavam našim gledaocima u Bosni i Hercegovini koji su se osjetili povrijeđenima. Nije bila namjera. Mi smo posljednji koji bi u bilo kakvim primislima negirali državnost Bosne i Hercegovine. Za to su zaduženi neki drugi reporteri, neke druge emisije u nekim nama susjednim državama, mi svakako ne – kazao je reporter Volarević.